Zorgverzekeraars Nederland

Werk aan leuk werk

De verzekeringswereld verandert in een rap tempo. De arbeidsmarktomstandigheden zijn permanent anders dan tien jaar geleden, wet- en regelgeving nemen almaar toe en digitalisering beïnvloedt in toenemende mate het werkproces. Het vertrouwen van de klant is nog niet waar het moet zijn en intussen loopt de werkgelegenheid door al deze ontwikkelingen terug.

 

Om deze redenen zijn we in medio 2016 gestart met het project ‘Werk aan Leuk Werk’ voor het Sectorfonds Zorgverzekeraars Nederland (waaronder organisaties als CZ, ENO, Zorg & Zekerheid en de Friesland verzekeringen).

 

In dit project maken we helder, op basis van een arbeidsmarktonderzoek, in welke sectoren, bedrijven, banen en functies er kansen liggen voor medewerkers uit de verzekeringsbranche. Tevens creëren we bewustwording en beweging onder medewerkers middels een inzetbaarheidscampagne, bestaande uit:

 

  • Een prikkelende communicatiecampagne zie www.werkaanleukwerk.nl voor onder meer onze interactieve activatie-video

  • De inzet van ons employability-instrument ‘De Job Navigator

  • Het voeren van loopbaangespreken

  • Het stimuleren van het gebruik van de reeds beschikbare tools

Het concept zag er in een visuele weergave als volgt uit:

OOK INTERESSANT
 
 
Meer weten over deze campagne? 

We geven graag antwoord op je vragen. Stuur ons een bericht of klim in de telefoon.