Beeldvorming campagnes

ONLINE & OFFLINE CAMPAGNES

INDIVIDUEEL URGENTIEBESEF

Het activeren van medewerkers vraagt om een heldere boodschap en duidelijke kaders. De medewerkers in een branche moeten ervaren, voelen en ervan overtuigd raken dat werken aan inzetbaarheid niet alleen belangrijk en noodzakelijk is, maar dat het ook kan helpen om meer plezier en voldoening uit het werk te halen. Om dit beeld neer te zetten vinden wij het belangrijk om te werken aan de identiteit en de branding van het thema Duurzame Inzetbaarheid. Hiermee wordt ingespeeld op emotie, dit stuurt gedrag. 

 

In al onze on- en offline bewustwordingscampagnes gaan we aan de slag met het positief laden van het begrip duurzame inzetbaarheid door signalen en symbolen te creëren die dit doen. Dit is de basis waarop de rest van de campagne - de middelen en interventies - op kunnen stoelen. Samen met de opdrachtgever geven we betekenis aan de campagneboodschap en richten we de campagne verder in met verschillende communicatiemiddelen en -interventies. 

MEER PROJECTEN & CONCEPTEN​​
OVERIG

Alle details weten? Vraag maar raak.

We leggen je alles rustig uit. Zullen we even bellen of een afspraak maken?

Verschillende zorgverzekeraars hebben te maken met reorganisaties en de transitie naar een meer lean-and-agile manier van werken. Dit heeft een negatief effect op het imago van duurzame inzetbaarheid en het werken aan je loopbaan in de sector. Het is belangrijk dat de campagne bewustwording creëert. Het begrip duurzame inzetbaarheid moet positief geladen worden. Drempels worden weggenomen en er wordt gewerkt aan een situatie waarin medewerkers zich veilig voelen om preventief te werken aan hun loopbaan, zowel intern als extern.

EEN BEWUSTWORDINGSCAMPAGNE 

IN DE PRAKTIJK?

 
 

Uiteraard doen we nog veel meer.

Kijk rustig eens rond. Kun je niet vinden wat je zoekt?

Neem dan vooral even contact met ons op 

Meer weten? Kom maar door.

Geef ons even een seintje. Dan praten we je helemaal bij.